CertUp

Suggesties & klachten

Suggesties ter verbetering of indienen van een klacht of een beroep


Hebt u suggesties die onze werking kunnen verbeteren? Hebt u een bemerking of bent u niet tevreden over een dienst of een medewerker van CertUp of één van de door CertUp gecertificeerde organisaties? Vul dan onderstaand formulier in en wij zoeken samen met u naar een oplossing. 

U kan uw suggestie ter verbetering of klacht of beroep ook telefonisch melden op het nummer 02 414 25 00.

Wat mag u verwachten:

  • Een ontvangstbewijs van uw klacht of beroep binnen de 48 uur na het versturen van onderstaand formulier.
  • Een diepgaande analyse van uw klacht of beroep door de Certificatiemanager, binnen de twee weken na ontvangst van onderstaand formulier. Indien de Certificatiemanager persoonlijk betrokken was bij de audit die aanleiding gaf tot uw ontevredenheid, wordt een andere persoon aangeduid als verantwoordelijke voor de opvolging.
  • Opvolging van uw klacht of beroep via telefoon en/of mail tot de definitieve oplossing en afsluiting.
  • Uw klacht of beroep wordt op een vertrouwelijke en onafhankelijke manier behandeld en geregistreerd.

Formulier

Indien u niet akkoord kan gaan met de aangereikte oplossing van CertUp, zijn alleen de rechtbanken van Dendermonde of Brussel bevoegd en wordt alleen gehandeld volgens het Belgisch recht. Deze procedure van CertUp is volledig gebaseerd op de vereisten gesteld aan de Certificatie-instellingen opgenomen in de norm ISO 17021.